მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საქართველოში გეოეკოლოგიური პრობლემების
წარმოქმნის ბუნებრივი და ანთროპოგენური წყაროები.
შედი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
.
.ჩამოთვლის საქართველოში წყლის ძირითადი დაბინძურების წყაროებს, აჯგუფებს
მათ წარმოშობის მიხედვით და მსჯელობს დაბინძურების შესუსტების შესაძლო გზებზე.
კვლევის შედეგებს გამოსახავს სქ ემის/ცხრილის სახით.
.ჩამოთვლის საქართველოში მომუშავე ბუნებისდაცვით ორგანიზაციებს და ეცნობა მათი
მუშაიბის სტრატეგიებს, შეყძლია საჭიროებისამებრ მათ მიმართოს.
.თანატოლებთან ერთად ადგენს და შეძლებისდაგვარად ახორციელებს გარემოს
დაცვით მარტივ პროექტებს.
No comments:
Post a Comment